Centrala telefoniczna: 67 263 22 33 (połączenia na oddziały i pracownie)
Poradnie specjalistyczne: 67 263 22 40 i 67 263 22 42
67 263 22 33 wew: 501, 502, 503
w piątki rejestracja w poradniach specjalistycznych jest czynna do 14:30

 

Zasady pracy szpitalnej centrali telefonicznej.
– od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00 rozmowy przychodzące do szpitala łączy telefonistka
– od godz. 16.00 do 8.00 dnia następnego, a także w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta) centrala operuje  w trybie  pracy automatycznej. Aby uzyskać połączenie należy wtedy wybrać numer centrali 067-263-22-33 i po usłyszeniu zgłoszenia centrali wybrać numer wewnętrzny do którego chcemy uzyskać połączenie lub poczekać.

Jednocześnie Dyrekcja Szpitala przypomina, że personel medyczny, z uwagi na przepisy prawne, nie udziela telefonicznie informacji o stanie zdrowia pacjenta .

Przejdź do treści